Ενδιαφέρον χρηστών στο διαδίκτυο για την Αρχαία Κόρινθο βάσει των αναζητήσεων στην Google.

Tο διαδίκτυο αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα εργαλεία των ταξιδιωτών που αναζητούν
ενεργά για έναν προορισμό καθώς και για τη διαμονή τους. Ειδικά στο σημαντικό στάδιο της
έρευνας / προετοιμασίας του ταξιδιού τους. Για αυτό το λόγο χρησιμοποιήθηκαν για την
έρευνα εργαλεία όγκου αναζήτησεις με στοιχεία από την Google που έχει το μεγαλύτερο
μερίδιο αγοράς στις μηχανές αναζήτησεις παγκοσμίως (92% στοιχεία Οκτωβρίου 2022 – The
Global State of Digital 2022, Hootsuite)
Μελετώντας και αναλύοντας τα δεδομένα της ζήτησης μέσω διαδικτύου από το 2019 μέχρι
και το Νοέμβριο του 2022, για τον προορισμό της Αρχαίας Κορίνθου, εξάγονται χρήσιμα
στοιχεία:
● Το 2022 έχει ξεπεράσει σε όγκο αναζητήσεων την αντίστοιχη περίοδο των
προηγούμενων ετών (2019-2021). Γενικά το 2022 είχε ρεκορ αναζητήσεων για τον
προορισμό της Αρχαίας Κορίνθου με αποκορύφωμα τον Αύγουστο του 2022.
● Η Ελλάδα είναι η κορυφαία χώρα σε όγκο αναζητήσεων, με ποσοστό περίπου
49% του συνολικού όγκου αναζητήσεων για το 2022, τα προηγούμενα έτη 2019-
2021. Οι επόμενες 4 κορυφαίες χώρες με σημαντικό όγκο αναζήτησεις για την
Αρχαία Κόρινθο είναι οι ΗΠΑ, το Ηνωμένο Βασίλειο, η Γαλλία και η Γερμανία.
● Με βάση το Δείκτη Ανάκαμψης μετράμε την ποσοστιαία μεταβολή του όγκου
διαδικτυακών αναζητήσεων που γινεται διεθνώς για τον προορισμό σε σχέση με την
προηγούμενη χρονιά αλλά και με το 2019 που αποτελεί το σημείο αναφοράς για τον
τουρισμό. Σημαντική είναι η αύξηση των διαδικτυακών αναζητήσεων παγκοσμίως για
την Αρχαία Κόρινθο κατά 78% για το 2022 σε σχέση με το 2019 καθώς και η
αύξηση κατα 68% για το 2022 σε σχέση με το 2021.
● Από δεδομένα του 2021 που συλλέχθηκαν από τα GPS των επισκεπτών του
αρχαιολογικού χώρου της Αρχαίας Κορίνθου παρατηρούμε πως ένας σημαντικός
αριθμός καταφθάνει από την Εθνική Οδός Κορίνθου – Τρίπολης – Καλαμάτας καθώς
και από την Αθήνα και το Λουτράκι
● Top λέξεις – κλειδιά με βάση τον όγκο αναζητήσεων παγκοσμίως: ancient
corinth, acrocorinth, αρχαια κορινθοσ, akrokorinth, acrocorinthe, corinth temple of
apollo, temple of apollo corinth, aphrodite temple in corinth, archaeological museum
of ancient corinth
● Κατηγορίες στις οποίες διακρίνονται οι λέξεις-κλειδιά της έρευνας με βάση τον
υψηλότερο όγκο αναζήτησής τους
1. general (γενικού ενδιαφέροντος)

2. cultural attractions (πολιτιστικού ενδιαφέροντος με υποκατηγορίες acrocorinth,
temples, museum, attractions, church)
3. travel info (πληροφορίες για ταξιδιώτες)
4. learn (πληροφορίες σε σχέση με την ιστορία και μυθολογία)
5. accommodation (διαμονή)
6. food & beverages (εστιατόρια, φαγητά, ποτά)
7. access / transportation (πρόσβαση στον χώρο)
8. things to do (πράγματα που μπορείς να κάνεις στην περιοχή)

Σχετικά με την έρευνα:

Αποτελεί κομμάτι της ημερίδας του Συλλόγου Επαγγελματιών Αρχαίας Κορίνθου ΣΕΑΚ με
τίτλο “ΑΦΝΕΙΟΣ ΑΦΘΟΝΟΣ | πολιτισμός – προορισμός – γαστρονομία” που στόχο έχει
την τουριστική προβολή της περιοχής. Στην οποία έλαβε μέρος η εταιρεία Tourix, που
εξειδικεύεται στο Digital Tourism Marketing, με σκοπό την αξιοποίηση και ανάλυση
εξειδικευμένων δεδομένων για την εξαγωγή χρήσιμων συμπερασμάτων σε σχέση με τις
τάσεις της ταξιδιωτικής ζήτησης για ελληνικούς προορισμούς.
Η έρευνα βασίζεται στον όγκο αναζητήσεων που συλλέχθηκε χρησιμοποιώντας 170 όρους
αναζητήσεων που είναι άμεσα συνδεδεμένοι με τον προορισμό της Αρχαίας Κορίνθου.